06 June 2010

Yeni Oluşum Jabaven:)))

Aslında uzun zamandır aklımızda olan bir şeydi blog oluşturmak. Ama neden bir türlü elimiz gitmedi başlayamadık. En sonunda etrafımızdaki baskılara dayanamayıp blogumuzu oluşturduk ve beğenilerinize sunduk:)))
Öncelikle bu blogda gördüğünüz bizim yaptığımız her şey % 100 el yapımıdır bunu belirtmeden geçmeyelim:)) Çünkü yaptığımız çoğu şeyi hazır alınmış sananlar çoğunlukta Oysaki hepsi ayrı ayrı uğraşılmış şeyler.  Aslnda bu işe başlama noktamız da burası. Hazır şeyleri alıp süsleme yapmak yerine emek harcayıp farklı özel ve akılda kalıcı şeyler yapmak istememiz.

Sadece süsleme yapmak da değil. Yeri geldiğinde arkadaşımızın yeni bebeği için doğum hediyesi. Yeri geldiğinde gelin olacak arkadaşımıza sürpriz parti, ya da başka bi arkadaşımıza doğumgünü hediyesi. Aklınıza gelebilecek her türlü hediye veya ufak çaplı organizasyonlar:) Ufak ama sevgiyle yapılmış şeyler. Şimdi sevgiyle yapılmış diyince reklam sloganı gibi oldu:))) Ama gerçekten severek yapılmış şeyler hepsi teker teker :)) Zaten severek yapıyo olmasak o kadar zaman harcanmaz sanırım :))

Yepyeni bir blog ve bizim için yepyeni bir başlangıç:)))
İlk blog deneyimimiz olduğu için çok heyecanlıyız. Umarım yazılarımızı beğenerek okursunuz ve beğendiklerinizin altına yorum bırakmayı unutmazsınız :)))) Görüşlerinize çok ihtiyacımız var :)) 
Yeni projelerimizde burda olacağız:)
Bizi takip ettiğiniz için çok teşekkürler
Sevgilerr:)))

Jabaven ekibi adına
Nadin :)

3 comments:

  1. ben yazıyor olsam bu yazıyı, ben anlatıyor olsaydım bizi, benim de aklımdan bu cümleler geçerdi... (:

    ReplyDelete
  2. Heyecanımızı paylaşın... çünkü biz paylaşmanın zevkli olduğu şeyler yaratmak istiyoruz...

    Natali

    ReplyDelete
  3. ben paylaşıyorum mütemadiyen.

    ReplyDelete

Bunlar da hoşunuza gidebilir :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...