08 January 2011

Nadin&Fırat Nikah





Öncelikle İyi Seneler dilemek istiyorum.
Umarım 2011 yılı hepimiz için mutlulukla, huzurla, sağlıkla ve başarıyla dolu bir yıl olur.

Uzun zamandır blogumuza yazı yazamadık. Benim düğün telaşımdan ve hazırlıklarımızdan dolayı biraz ara vermiş olduk. İlk olarak nikahımıza yaptığımız hazırlıklarımızı ekliyorum. Kilise düğünümüzden önce resmi nikahımız Ekim ayında kıyıldı. Giyeceğim bluzum krem rengi eteğim ise siyahtı. Bu yüzden renk olarak krem/beyaz-siyah , tema olarak ise damask 'ı uygun gördük.



Nikahın kıyılmasının ardından misafirlere likör ve çikolata ikram edildi . Temaya uyması açısından da süt likörü hazırlandı :))

Kokteyl masasındaki kürdanlar da temaya uygun olarak süslendi.

Jabaven ekibi ise bize sürpriz olarak F ve N harfleri , misafirlerin düşüncelerini yazabilecekleri kapagında bizim resmimiz olan bir defter, ve kapı girişinde Celebrating new life yazılı kocaman bir fotoblok hazırlamışlardı. Bunları görünce gerçekten çok duygulandım :)))

Pastamız da temaya uygun olmalıydı :)) Bu yüzden o da damask desenli olarak hazırlandı :)


Benim için olduğu kadar misafirler için de akılda kalıcı bir gün oldu:) Her ne kadar babaannem siyah rengi kullandık diye bize kızmış olsa da ortaya çok güzel temalı bir nikah çıkmış oldu :))) Arkadaşlarımm sizi çook seviyorum her şey için çook teşekkür ederim ellerinize sağlık:)))

0 yorum:

Post a Comment

Bunlar da hoşunuza gidebilir :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...